1 | | |
2 | | |
3 | | |
4 | | |
5 | | |
6 | | 事業継承後の経営革新に関する検討|A Study on Management Innovation after Business Succession|浜田, 敦也|Hamada, Atsuya||| 大阪市大論集|OSAKA SHIDAI RONSHU|132||2020-04|紀要論文 |
7 | | 中小企業のCSRにかんする研究動向|Research Trends on Corporate Social Responsibility in Small and Medium-Sized Enterprises|木下, 和紗|Kinoshita, Kazusa||| 大阪市大論集|OSAKA SHIDAI RONSHU|131||2018-01|紀要論文 |
8 | | 中国における日系サプライヤーの進化と自律性にかんする一考察 : 江蘇省蘇州市を事例として|A Consideration on Evolution and Autonomy for Japanese Suppliers in Chine : A case study of Japanese suppliers in the city of Suzhou, Jiangsu|的場, 竜一|Matoba, Ryuichi||| 大阪市大論集|OSAKA SHIDAI RONSHU|131||2018-01|紀要論文 |
9 | | 海外子会社における経営者の現地化 : 先行研究における分析視座と在中日系子会社の分析|Localization of top management at foreign subsidiaries : perspective in previous studies and analysis for Japanese subsidiaries in China|趙, 怡純|Zhao, Yichun||| 大阪市大論集|OSAKA SHIDAI RONSHU|130||2017-03|紀要論文 |
10 | | 自動車部品企業の海外展開に関する理論的再検討|Reinvestigation of Japanese automobile component suppliers' globalization|江, 婷婷|Jiang, Tingting||| 大阪市大論集|OSAKA SHIDAI RONSHU|130||2017-03|紀要論文 |
11 | | 特別配当の一時性と株式市場の評価 : 米国の証拠を中心に|Temporality of special dividends and the market evaluation : review of prior studies|太田, 裕貴|Ohta, Yuuki||| 大阪市大論集|OSAKA SHIDAI RONSHU|129||2012-01|紀要論文 |
12 | | |
13 | | マルチチャネル小売業戦略と消費者のチャネル選択に関する考察|A Study on the Multichannel Retailing Strategies and Consumer Behaviour|方, 慧美|Bang, Hyemi||| 大阪市大論集|OSAKA SHIDAI RONSHU|129||2012-01|紀要論文 |
14 | | 電子商取引の展開過程と「オン・オフ統合」問題に関して|A Study on the Evolution of E-commerce and intergrated strategies|方, 慧美|Bang, Hyemi||| 大阪市大論集|OSAKA SHIDAI RONSHU|128||2011-07|紀要論文 |
15 | | ブランド拡張の研究問題|Issues on the Effects of Brand Extension|洪, 廷和|Hong, Junghwa||| 大阪市大論集|OSAKA SHIDAI RONSHU|128||2011-07|紀要論文 |
16 | | |
17 | | 地域商業研究の商業・流通論的周縁性 : 商店街活性化論的地域商業研究の意義と限界|The Meanings and Limitations of Regional Retail Studies for Activation of Shopping Streets|山口, 信夫|Yamaguchi, Nobuo||| 大阪市大論集|OSAKA SHIDAI RONSHU|128||2011-07|紀要論文 |
18 | | |